پیشوا | دیدار سرپرست بهزیستی با رئیس دادگستری شهرستان

همزمان با هفته قوه قضائیه موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا به همراه جمعی از همکاران این اداره با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با حضور در دفتر رئیس دادگستری، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و ۷۲ تن  از یاران امام و انقلاب، با اشاره به پایه ریزی تعاملات بهزیستی و دستگاه قضایی توسط دو شهید بزرگوار به ظرفیت بهزیستی در همکاری با دستگاه قضائی و تعاملات دو مجموعه جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعین و جامعه هدف بهزیستی، افزایش سطح همکاری ها را خواستار شد.

در این دیدار، موسوی به تشریح اقدامات بهزیستی شهرستان پرداخت و گفت: مدیریت آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی و برنامه‌ریزی کلان کشوری و ورود تاثیرگذار همه سازمان‌های مرتبط است.
 وی در ادامه افزود: قدردان همکاری‌های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی شهرستان پیشوا هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، شاهد کاهش چشمگیر ورودی‌های بهزیستی و دادگستری باشیم.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده، اقدامات برنامه اورژانس اجتماعی طی یک ساله گذشته ارائه کرد و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید نمود.  

در پایان این دیدار رئیس دادگستری ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت: خدمت به جامعه از افتخارات دستگاه قضا می باشد و این مهم با حفظ تعامل موجود بین دو دستگاه تحقق می یابد و باعث هرچه بهتر زیستن شهروندان خواهد شد.

کد خبر 111393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد